Вимір тиску палива на автомобілі

Паливна система сучасного інжекторного двигуна автомобіля складається з паливного насоса, фільтра, інжектора та трубопроводів, що підводять. Паливний насос залежно від типу упорскування створює тиск у системі від 2.2 до 4.5 кг. Паливо під таким тиском надходить до електроклапан (інжектор). Інжектор, керований процесором, у потрібний момент впорскує паливо у впускний колектор.

Тиск у паливній системі має бути постійним. Це необхідно для того, щоб інжектор правильно розпорошив паливо в колектор для утворення однорідної паливної суміші. При змінах робочого тиску палива виникають різні збої у роботі двигуна. Втрачається потужність, утруднюється пуск мотора, виникають зворотні спалахи (простріли) детонація та зупинки двигуна.
Причини зниження тиску різні. Але в основному причиною зниження тиску є брудне або неякісне паливо. Регулярне обслуговування автомобіля (зміна фільтрів та використання чистого палива) майже напевно знімає проблеми з паливною системою. Але все ж таки виключити людський фактор життя в Росії не можна. Навіть на перевірених заправках можна залити паливо з водою або брудом. Захиститися від цього факту практично неможливо, якщо не заправлятися через каністру з добовим відстоєм, але в сучасному світі це неможливо. Тому слід регулярно, особливо перед зимою, проводити діагностику та обслуговування систем автомобіля.

Comments are closed.