Заміна паливного та повітряного фільтрів в автомобілі

Паливні та повітряні фільтри в автомобілі застосовуються для фільтрації палива та повітря. Без фільтрів двигун міг би опрацювати дуже нетривалий час. Обслуговування автомобіля, зокрема двигуна, полягає у плановій заміні видаткових запчастин.

До них відносяться свічки запалювання, паливні та повітряні фільтри, олії та технічні рідини. Заміну паливних та повітряних фільтрів необхідно проводити строго за технічним регламентом. Але, на жаль, надійність японських автомобілів розбестило російських автовласників. Вони перестали міняти “витратники” на автомобілях і відвідують сервіси лише тоді, коли відбуваються поломки. На практиці та за статистикою, левова частка проблем з автомобілями відбувається через недбалість та уявну економію власників. Економлячи на заміні фільтрів, власники провокують виникнення інших, серйозніших проблем в автомобілі.

Коли слід замінювати паливний фільтр?
Наш бензин містить велику кількість суспензій присадок і води, що природно позначається на передчасному забрудненні паливних сіток та фільтрів. При засміченні паливних фільтрів падає тиск у паливній магістралі, що призводить до втрати потужності двигуна та збільшення витрати палива, а згодом і поломки паливного насоса. Непоодинокі випадки, коли всередині паливних фільтрах (сумнівної якості) руйнувався фільтруючий елемент, і все відфільтроване ним засмічує паливну магістраль та інжектори. Власникам слід пам’ятати, що паливний фільтр слід міняти на автомобілі максимум через 25 тисяч пробігу або після двох років експлуатації. Фільтри потрібно міняти лише на оригінальні.

Коли потрібно міняти повітряний фільтр?
Повітряні фільтри вимагають належної уваги. Повітря у період цвітіння дерев та у період вітрів, сильно скорочує ресурс роботи фільтрів. Після літнього пуху повітряні фільтри потрібно очищати стисненим повітрям. Повітряні фільтри слід контролювати візуально щомісяця. Приклади брудних фільтрів дивимося у галереї. Заміну повітряного фільтра потрібно проводити, коли чиста сторона фільтра набуває темного кольору – це свідчить про забитість всієї структури фільтра.

Comments are closed.