Що вибрати: новий мотор чи контрактний?

Коли мова заходить про капітальний ремонт двигуна, все питання «впирається» у вартість. Якщо говорити про ремонт багатоциліндрових двигунів або двигунів великого об’єму, то цінник тільки починається з позначки в 100 000 рублів. Тоді власники замислюються про покупку нового або контактного мотора, якщо їх влаштує його ціна.

Вартість нового двигуна для «іномарки» в офіційних каталогах можна порівняти з вартістю якісного ремонту. Ті, хто бажає заощадити, купують мотори або контрактні. У чому відмінність контактних двигунів? Це двигуни, які постачаються з-за кордону. Наприклад, коли розбирають битий автомобіль на запчастини, а самі агрегати не постраждали. Тоді продають двигун, який може мати малий пробіг та гарний стан.

Звичайно, розбирати двигун, щоб оцінити ступінь зношеності його деталей, ніхто з продавців не стане. Це дорого та важко. Куди простіше заявити покупцеві, що пробіг у двигуна не великий, але при цьому наголосити, що ніякої реальної гарантії на двигун немає.

Наразі, втім, вистачає великих гравців, які працюють на ринку давно і намагаються утримувати на свій товар прийнятний цінник. Мало того – багато хто готовий продемонструвати відеозапис із пуском та роботою обраного двигуна. І нехай реальної діагностики такий спосіб не замінить, але якесь уявлення про стан агрегату отримати дозволить.
У ЧОМУ ПЛЮСИ КОНТРАКТНОГО МОТОРА?
Безперечним плюсом контрактних двигунів є те, що практично всі вони привозяться до нас з-за кордону. Це означає, що більшість автомобілів, на яких вони були встановлені, експлуатувалися у відносно тепличних умовах. Так що, за інших рівних привезений з Європи або Японії двигун буде в кращому стані, ніж силовий агрегат, який у нас експлуатувався.

Віддати перевагу не ремонту, а контрактному двигуну варто, якщо він за запевненнями фахівців і механіків спочатку має великий ресурс. Логіка проста – “одноразові” двигуни, ресурс яких не перевищує 180-200 тисяч кілометрів, напевно встигли виробити більшу частину ресурсу. Купувати такий, щоб він протримався лише 50-60 тисяч кілометрів, економічно недоцільно.

Набагато простіше і дешевше зробити капітальний ремонт, після якого ресурс буде порівняти з таким у нового силового агрегату. А так звані двигуни-мільйонники, навіть якщо в Європі вони вже встигли пробігти 100-150 тисяч кілометрів, цілком можуть прослужити ще 400-500 тисяч.

Не обійтися без контрактних двигунів тим, хто професійно займається тюнінгом або автоспортом. Якщо залишити за дужками різного роду погодження при переобладнанні автомобіля, то, помінявши рідний двигун на контрактний, можна досягти суттєвого збільшення потужності або збільшити ресурс. Спортсменам, які не експлуатують автомобілі на дорогах загального користування ще простіше. Узгоджувати зміни з безліччю служб не доведеться.

Comments are closed.