Промивання та перевірка паливних інжекторів на двигуні

Перевага інжекторного двигуна перед карбюраторним – очевидна. Упорскування дозованої кількості палива, за допомогою електромагнітного клапана в певний час, під певним тиском – дає правильно приготовлену суміш, економію палива та стабільність роботи двигуна загалом.

Упорскування палива здійснюється за допомогою електромагнітного клапана. Клапан, який упорскує паливо в циліндр – називається інжектор. Застосування інжекторів дозволило конструкторам впровадити нові технології системи управління двигуном. Стало можливо більш тонко керувати процесами двигуна. Мінусів у застосуванні інжекторів небагато. Основний недолік один. У процесі експлуатації через неякісне паливо відбувається забруднення інжектора.

При цьому поступово змінюється продуктивність інжектора і порушується розпилення палива. Все це призводить до недоливу та неправильного приготування паливної суміші.

Як результат змінюється витрата палива та падає потужність двигуна. Забруднені інжектори легко визначаються під час проведення комп’ютерної діагностики двигуна за показаннями паливних корекцій. А при газоаналізі вихлопних газів у показаннях є різке збільшення кисню у вихлопі. Змінити ситуацію допомагає процедура промивання паливної системи автомобіля. Автомобіль перемикають на роботу з рідиною, що миє, при використанні спеціального обладнання, на різних режимах роботи мотора. При цьому рідина відмиває голку та сідло інжектора, відновлюючи прохідний переріз. У більш важких випадках, при забрудненні водою, іржею, цукром, різними суспензією при розривах паливного фільтра – має сенс очищення інжекторів в ультразвуку. Ультразвукове очищення дуже ефективне. Для перевірки ефективності промивання слід перевіряти інжектори на продуктивність на спеціальному стенді, до промивання та після.

Comments are closed.