Миття двигуна автомобіля. Як правильно мити?

Брудний двигун не несе великої небезпеки для автомобіля загалом і не змінює його технічні характеристики. До того ж, чітких рекомендацій, як правильно/безпомилково/грамотно мити двигун машини і з якою періодичністю – ні. Але, існує кілька нюансів, які пояснюють чому внутрішні механізми краще утримувати в чистоті.

Бруд на двигуні ускладнює контроль за витіканням технічних рідин (охолодні засоби, масло). У разі виникнення несправності автолюбитель не зможе вчасно помітити неполадки і, як наслідок, ризикує отримати серйозніші проблеми. Потім, нарости бруду ускладнюють тепловіддачу двигуна та сприяють його перегріву. Тобто прискорюється процес зносу.

Що стосується електропроводки, то бруд, що утворився на ній, здатна утруднити запуск двигуна (відбувається витік струму). Ще один важливий аспект – чистий двигун менш пожежонебезпечний. Потіки масла, що утворилися в моторному відсіку, випаровуючись і утворюючи горючі пари, можуть призвести до займання двигуна. Чистий агрегат легше та приємніше обслуговувати. Більшість автомобільних майстерень просто відмовляються брати в роботу машини з сильно забрудненим підкапотним місцем.

Для самостійного миття двигуна можна використовувати воду з шампунем або для кращого видалення забруднень купити спеціальний очисник для двигуна.

ЯК ПРАВИЛЬНО МИТИ ДВИГУН
Правильно мити двигун – це не мити його водою під великим тиском. Інакше шкоди буде більше, ніж користі. У такий спосіб легко пошкодити утеплювач та викликати корозійні процеси всередині роз’ємів у генераторі, трамблері, різних реле тощо. Сильний струмінь може геть-чисто змити наклейки з важливою інформацією в моторному відсіку, а також пошкодити фарбу на деяких деталях.

Користуватися слід слабким струменем води із застосуванням якісної автохімії та спеціального авто шампуню. Ніякі побутові миючі засоби грамотною людиною не повинні всерйоз розглядатися через їх неефективність/безкорисність проти моторного масла. Сам процес миття виглядає так:

Ізолюємо поліетиленом все, що боїться вологи (роз’єми, генератор, повітрозабірник повітряного фільтра та переривник-розподільник);
Прогріваємо і глушимо двигун (він повинен бути теплим, але не гарячим);
Знімаємо акумулятор (можна не знімати, але “мінусову” клему краще від’єднати);
Наносимо на двигун миючий засіб і даємо кілька хвилин на розчинення бруду;
Змиваємо, знімаємо ізоляцію та сушимо.

Акумулятор можна обробити сумішшю з води та харчової соди в рівних пропорціях, що актуально після стаціонарної зарядки акумулятора для зменшення ступеня його розряду. Це непоганий засіб позбавити його корозії.

Comments are closed.