Які бувають стартери

У всій більшості електромагнітних моторів виділяється лише два їх основних види: стартери з редуктором і без такого.
Стартер із редуктором
У своїх порадах багато фахівців солідарні та твердять одноголосно про доцільність використання редукторного стартера. Дане твердження обумовлюється тим, що цей пристрій не вимагає високих витрат електричного струму для своєї ефективної роботи.

Подібні пристрої забезпечать крутіння колінчастого валу двигуна навіть за умов з низьким акумуляторним зарядом. Ще однією найважливішою перевагою є наявність постійних магнітів, що зводять проблеми з обмоткою статора нанівець. Зворотний бік медалі говорить про ймовірні поломки шестерні, що обертається. Але це найчастіше виникає через заводський шлюб чи простіше кажучи неякісного виробництва.
Без редуктора
Стартери, які не мають редукторного пристрою, безпосередньо впливають на обертання шестерні. У цьому випадку автомобільні власники, що мають стартери без редуктора виграють у тому плані, що їх конструкція більш проста і легко ремонтується навіть своїми руками. Так само відзначимо, що за рахунок струму, що подається на електромагнітний вмикач, зчеплення шестірні та маховика відбувається моментально, що забезпечує досить швидке запалювання. Без редукторні стартери наділені високою витривалістю, а можливість появи несправностей, пов’язаних з електричним впливом, зведена до мінімуму. Але мінусом такої конструкції є нестабільна робота за умов низьких температур.

Comments are closed.