Які бувають автомобільні двірники і як їх доглядати?

Авто двірники поділяються на 3 види: це каркасні, безкаркасні та гібридні. Каркасні – звичайний тип щіток лобового скла, де стрічка, що очищає, кріпиться через кілька коромисел. Плюс – невисока вартість, простота та відпрацьованість конструкції. Мінуси – погіршення очищення лобового скла на високій швидкості внаслідок поганої аеродинаміки щіток; немає елементів для притиску до лобового скла; ресурс даних виробів низький.

На заміну прийшли безкаркасні щітки, які краще справляються із очищенням лобового скла автомобіля на високій швидкості. Автолюбителі полюбили їх за гарний зовнішній вигляд, але у них є інші плюси, такі як: низький аеродинамічний опір і маленька маса, через що вони менше навантажують привід склоочисників машини. Їхній недолік – більш висока вартість. Інший тип щіток – гібридні – за конструкцією повторюють звичайні каркасні двірники, але в закритому обтічному корпусі. Тому аеродинаміка краща, ніж у звичайних каркасних моделей, хоча основа однакова. Нестача одна – вища ціна.

Також існують зимові щітки, які представляють різновид каркасних двірників, де всі робочі елементи заховані всередину чохла з тонкої гумової трубки, завдяки чому вони краще за інших захищені від обмерзання. Рекомендуються для використання взимку.

Придбати двірники краще у спеціалізованих магазинах. І не має значення, яким виробникам довіряєте, іноземним чи вітчизняним, головне, щоб вони були перевіреними. Наприклад, склоочисники “Чемпіон” або “Бош” завжди отримують позитивні відгуки власників.

Особливу популярність завоювали безкаркасні двірники Bosch Aero Twin, вартість яких складає близько 1500 рублів. Такі гроші витратити раз на рік на хороші двірники не шкода, але часто трапляються підробки. Був випадок, коли “Боші” пропрацювали лише кілька місяців, після чого почали залишати розлучення. На заміну їм були куплені щітки Champion, які коштували вдвічі дешевше і прослужили весь належний термін.

Як доглядати за щітками лобового скла
Є один вихід, що не вимагає витрат – це правильна експлуатація склоочисників. Навіть якісні та дорогі двірники можуть швидко вийти з ладу, адже цей елемент примхливий та ніжний. Наприклад, зіпсувати щітку можна змусивши її зчищати льоду або працювати по сухому склу. Пісок і крига – погані товариші для «двірників». Використовуйте двірники тільки мокрим склом, не змушуйте їх працювати “на суху”.

Щоб рідше змінювати двірники, необхідно частіше їх мити і періодично знежирювати. Різні розчинники для цих цілей не годяться – вони тільки зашкодять. Для цих цілей використовується силіконове мастило, застосування якого стане в нагоді з приходом морозів. Лід швидко сковує щітки двірників, що скидають вологу з теплого скла. Впорається з цим лихом нескладно: достатньо перед встановленням щітки акуратно впорснути під чохол силіконову казку. Вона витисне вологу і не дасть їм обмерзнути.

Іноді на ринках автовласникам пропонують придбати хімічний модифікатор гумок, запевняючи, що він повертає молодість щіткам, що побачили своє. Щоправда, ніхто не каже, що «молодецька молодецтво» сходить на оброблені цим хімічним засобом гумки лише на кілька днів. Після цього терміну двірники починають працювати гірше попереднього.

Якщо зламався гумка на двірнику, то витрачатися на склоочисник не хочеться. Виробники запевняють, що заміна одних гумок не допоможе. Однак її цілком вистачить, але ідеально працювати як фірмовий такий двірник не буде. Проте очищати скло стане пристойно. До того ж необов’язково купувати іноземні гумки, чи згодяться вітчизняні.

Якщо скло сильно подряпане, то видимість буде поганою, навіть якщо щітки зовсім нові. Тому багато автолюбителів, щоб покращити видимість, роблять полірування лобового скла. Вона також сприятливо впливає роботу двірників, т.к. по чистому склу вони працюють швидше та менше зношуються.

Comments are closed.